News

Тепло холодної країни

  • Переглядів: 376
  • Автор: presa_presa
  • 23 июнь '17

Тепло холодної країниНеоціненний досвід, враження, які неможливо описати словами та  знання! Всім цим ми завдячуємо Тернопільському національному економічному університету, який, в рамках програми Exchange HHB, надав нам чудову можливість провести навчальний семестр у Бізнес школі Університету Норд, що знаходиться в місті Будо (Bodø, Norway).
 
Декілька слів про навчання та здобутки: навчання здійснювалося за напрямом «Бізнес та управління», що включав такі дисципліни: «Методи наукових досліджень», «Бухгалтерський облік», «Економетрика», «Діалог далекої півночі: міжнародні перспективи щодо бізнесу та управління» та «Англійська мова для іноземців». Лектори подавали матеріали виключно у формі презентацій, а під час семінарів зосереджували увагу на практичних аспектах поданих тем. В основному, оцінка залежала як від індивідуальної роботи так і від підсумкового екзамену. Екзамени проходили у письмовій формі у присутності незалежних спостерігачів, які не мають жодного стосунку до навчального курсу.  Цікавим є те, що для перевірки екзаменаційних робіт лектори залучають викладачів з інших вузів. Окрім того, усі роботи закодовані та дублюються на п’яти екзаменаційних аркушах. У разі неправомірної поведінки студента під час іспиту (спроби списати чи підглянути, для прикладу) – його відраховують з університету, а результати всіх попередніх іспитів анульовуються.
 
Незабутньою стала для нас участь у щорічній конференції «High North Dialogue 2017». Головною її темою цьогоріч стала проблема інновацій. Упродовж тижня ми мали нагоду слухати лекції підприємців, що уже давно ведуть бізнес у Арктичному регіоні, урядовців, які розповідали про досягнення та плани розвитку даного регіону, а також мали можливість послухати доповіді магістрів та аспірантів університету. Чудовим досвідом для нас стала участь у воркшопі в рамках даного курсу, де ми мали змогу працювати в міжнародних міні-групках та запропонувати власні стратегічні сценарії розвитку Арктичного регіону в певній галузі. На завершення необхідно було написати тези на тему:  «Молодий підприємець в Арктичному регіоні», що згодом будуть опубліковані.
 
Під час навчального процесу, студенти та викладачі використовують навчальну платформу Fronter для поширення інформаційних матеріалів, підручників, презентацій та публічних обговорень питань, що виникають у студентів з приводу певної теми чи завдання. В університеті є сучасна бібліотека, яка слугує не просто зручним, а натхненним місцем для навчання. В нашому розпорядженні була велика кількість повнотекстових матеріалів електронної бібліотеки. 
 
Упродовж навчального семестру нам вдалося не лише вдосконалити наші знання в галузі «Бізнес та управління», а й насолодитися красою дивовижних норвезьких фіордів, побачити на власні очі одне з найдивовижніших чудес природи – полярне сяйво. А полярні ночі та, пізніше, полярні дні надали відчуття справжнього життя за полярним кругом. 
 
Підсумовуючи наші здобутки, ми можемо з впевненістю сказати: навчання було корисним та допоможе нам в  подальших дослідженнях. Адже, це дало нам змогу розширити власний кругозір, набути досвіду самостійного життя в іншій країні та взаємодії з іншими незнайомими людьми. Ми ще раз дякуємо Тернопільському національному економічному університету та Університету Норд за надану можливість та норвезьку гостинність.

Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни
Тепло холодної країни