News

4 кроки до успіху ˗ від стратегії до продаж

  • Переглядів: 447
  • Автор: presa_presa
  • 04 апрель '17

4 кроки до успіху ˗ від стратегії до продажСлухачі курсів професійної перепідготовки (проект «Україна-Норвегія») були активними учасниками тренінгу з планування власної підприємницької діяльності «4 кроки до успіху ˗ від стратегії до продаж», організованого ГО «Освітні та соціальні інновації».
Провела тренінг бізнес-тренер експерт з багаторічним досвідом і успішною діяльністю в сфері маркетингу та консультування по бізнесу, власник та співвласник бізнесу, кандидат економічних наук, Олена Дейнека.
Тренером запропонована авторська програма «Від таланту ˗ до бренду», спрямована на розвиток знань, формування практичних навичок і вмінь у технології планування бізнесу, виборі стратегії, дієвих механізмів комунікації для «розігріву» ринку, техніці створення та управління брендом, а також побудові систем продажу.
Враховуючи специфіку навчання слухачів курсів з напряму підготовки «Підприємництво», Олена Дейнека фокусувала увагу на розвитку персональної стратегії створення власного бізнесу, що передбачає відповідні: місію, цілі, завдання, плани, бюджет, ресурси, інструменти, контроль. Ці питання викликали жваве обговорення в груповій та парній взаємодії учасників.
Після завершення тренінгу слухачі курсів висловили вдячність тренеру за роботу і побажання подальшої плідної співпраці у наданні консультаційних послуг щодо ведення успішного бізнесу.