Новини

Викладачі ТНЕУ поспілкувалися з представником Університету Норд – обговорювали особливості підготовки покоління Z до ринку праці

  • Переглядів: 8
  • Автор: presa_presa
  • 25 ноябрь '19

Те, що минулі покоління називали «технологіями майбутнього», покоління Z вважає невід'ємною частиною повсякденного життя. Саме це, передусім, відрізняє їх від покоління Y, позаяк дитинство других минуло ще до «технологічного буму». Важливо пам’ятати, що нове покоління більш вимогливе як до якості контенту, так і до швидкості доступу до бажаної інформації, тому сьогодні як ніколи важливо слідкувати за трендами і використовувати нестандартні формати реклами.
 
Що змінилося?
У новому тисячолітті з’явився інтернет. Він зайшов у повсякденне життя абсолютно всіх. У той же час народилося покоління Z. Вони виросли з інтернетом і ніколи не знали світу без нього.
 
Соціальні медіа замінили класичні і суттєво зменшили їхній вплив. Дуже важко недооцінити цей вплив, адже з ним виросло покоління Z. Є Instagram, BuzzFeed, який для багатьох повністю замінив старі медіа. Слід багато інвестувати в освіту, тоді світ у майбутньому буде кращим. Також важливо викладати вже в школі основи елементарної політичної, соціальної та економічної грамотності. Нові технології змушують людський мозок еволюціонувати в небаченому досі темпі. Діти, які ніколи не жили у світі без інтернету, вже «заточені» під віртуальну реальність. До школи зараз приходять абсолютно нові за типом мислення учні. Нині за партами сидить покоління Z — «цифрові» діти.
 
Як іншим поколінням уникнути конфліктів з ними? З'ясовували разом з представником Університету Норд (Королівство Норвегія) Bård Borch Michalsen.

 
Викладачі ТНЕУ поспілкувалися з представником Університету Норд – обговорювали особливості підготовки покоління Z до ринку праціВикладачі ТНЕУ поспілкувалися з представником Університету Норд – обговорювали особливості підготовки покоління Z до ринку праціВикладачі ТНЕУ поспілкувалися з представником Університету Норд – обговорювали особливості підготовки покоління Z до ринку праці